El Monestir de Poblet acull la Trobada de Pessebres Vivents de Catalunya

Una quinzena de Pessebres Vivents de Catalunya han participat aquest diumenge a la 4a Trobada organitzada per la Coordinadora que aglutina les entitats organitzadores dels pessebres catalans, al Monestir de Santa Maria de Poblet. Després d’una primera edició a Corró d’Avall i les dues següents al Monestir de Montserrat, aquesta vegada els principals responsables dels Pessebres Vivents d’arreu del territori català han volgut trobar-se a la Conca de Barberà a iniciativa del Pesssebre Vivent de l’Espluga. La jornada ha estat dedicada a la formació prèvia a la nova temporada de representacions nadalenques.

El president de la Coordinadora, Jordi Filella, donant la benvinguda als assistents (Foto: Xavier Lozano)

Formació en xarxes socials i protecció de dades

La trobada ha començat a les 10 del matí amb la rebuda de tots els Pessebres Vivents participants, seguit d’una ponència sobre l’ús de les xarxes socials per la difusió de les representacions amb Lleonard del Rio, de l’empresa Fila 12. Després, Eva Cortés de l’Ens de l’Associacionisme Cultural ha format els organitzadors dels Pessebres Vivents en matèria de gestió i protecció de dades, segons els canvis vigents de normativa i les necessitats d’aquest tipus de projectes.

La cinquantena d’assistents a la Trobada han compartit un dinar de germanor i després han tingut l’oportunitat de visitar el Monestir de Santa Maria de Poblet.

El dinar de germanor dels Pessebres Vivents de Catalunya, a Poblet. (Foto: Xavier Lozano)

Propera temporada

La Trobada ha servit aquest any per donar inici a la nova temporada de Pessebres Vivents a Catalunya, ja que amb el nou curs arrenquen també els preparatius de totes les representacions. En el cas de l’Espluga, el Pessebre Vivent –de caràcter biennal- no es tornarà a celebrarà fins el Nadal del 2019.

One thought on “El Monestir de Poblet acull la Trobada de Pessebres Vivents de Catalunya

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: